top of page
  • Writer's pictureElli

Kosintatarina Sara & Eetu

@tahdonsanoatahdon -blogin Sara jakoi heidän hellyyttävän kosintatarinan. Saran blogista löytyy koko tarina ja myös perusteluja naimisiin menolle. Kuvan on ottanut lahjakas @lottapolviander "Eetu kosi minua 6.1.2016. Esikoispoikamme oli silloin vielä masussani ja laskettuun aikaan oli enää reilu kuukausi. Muistan, kun Eetu heräsi aamulla ennen minua. Ja siis minä olen meistä aina se, joka herää aikaisemmin. No, tuo aamu oli poikkeus. Hämmästyin, kun Eetu kysyi minulta haluaisinko jotain aamupalaa sänkyyn. Mietin, että eihän minulla tänään ole syntymäpäivä, eikä ole naistenpäiväkään. Päädyin ajatuksissani tulokseen, että ehkä hän haluaa passata hänen raskaana olevaa tyttöystäväänsä. Makoilimme sängyllemme ja juttelimme jotain. Hetken päästä Eetu kaivoi tärisevin käsin jostain selkänsä takaa sormusrasian. Ääni väristen hän kysyi minulta jotain tämän kaltaista: "Tulisitko vaimokseni? Kun tässä tämä aikapommikin tikittää..", ja samalla taputteli vatsaani. Olin niin yllättynyt, että sain hädintuskin vastatuksi "joo tulen". Voin paljastaa, että olin odottanut täysin toisenlaista kosintaa; sellaista jossa lennetään kuumailmapallolla ja juodaan shampanjaa, on ilotulitteet ja kaikki. No joo, ehkä hieman liioiteltuna, mutta ymmärrätte mitä ajan takaa. Kuitenkin tällainen aivan toisen ääripään kosinta oli myös jotenkin niin hellyyttävä ja odottamaton. Oma kodin rauha, seesteinen loppiaisaamu, oma sänky ja lämmin peitto. Me kaksi ja pyöreä massu. Olihan se kaunista❤" .


Siis aivan ihana tarina! Ja kuinka mageita kuvia saakaan aikaiseksi kahvilassa?! Kuvat on otettu @deliberik7

0 kommenttia
bottom of page